ویزای توریستی کانادا

Canadian Tourist Visa

آمار نشان می دهد سالانه به طور میانگین 35 میلیون نفر به صورت توریستی به کشور کانادا سفر می کنند. هدف توریستی هر یک از این افراد نیز می تواند از تازه شدن دیدارهای خانوادگی تا سیاحت نیز متفاوت باشد. تمامی این افراد، قبل از دریافت بلیط و یا برنامه ریزی برای مسافرت  نیازمند دریافت ویزای توریستی کشور کانادا هستند(به غیر از چند کشور که نیازی به دریافت ویزا ندارند.)

به صورت کلی جهت دریافت ویزای توریستی متقاضی می بایست افسر سازمان مهاجرت را قانع نماید که:

  • پس از اتمام تاریخ انقضای ویزا، کشور کانادا را ترک خواهد نمود.
  • دارای منابع مالی کافی برای مدت اقامت خود و خانواده اش در این کشور می باشد.
  • فاقد هدف تحصیل یا کار در کشور کاناداست(مگر پس از دریافت مجوز).
  • فاقد هرگونه سوسابقه است.
  • برای کشور کانادا مشکل امنیتی به وجود نخواهد آورد.
  • قادر به تهیه و ارایه ی مدارک درخواستی اضافی از سوی سازمان مهاجرت می باشد.
  • و در صورت لزوم ،آزمایشات مخصوص پزشکی را پشت سرگذاشته است.

متاسفانه به دلیل آمار بالای افرادی که پس از اتمام دوره ی ویزای توریستی خود این کشور را ترک نکرده اند، سازمان مهاجرت کانادا سختگیری و حساسیت بیشتری نسبت به گذشته دارد.

از همین رو، متقاضی می بایست با ارایه شواهد و مدارکی مانند، نامه از محل کار، لیست دارای ها و اسناد و یا هرگونه مدارک کمک کننده، سعی بر قانع نمودن افسر سازمان، مبنی بر داشتن وابستگی به کشور خود و ترک کشور کانادا پس از اتمام دوره ی ویزای توریستی خود نماید.

در مرحله ی بعد، پس از ارسال مدارک با توجه به اینکه فرد در کدام کشور سکونت دارد می بایست به یکی از شعبات نزدیک جهت انجام انگشت نگاری مراجعه نماید.

به خاطر داشته باشید، هرچقدر مدارک مرتبط بیشتری مبنی بر وابستگی و تعهدات خود به ترک کشور کانادا دارید از شانس دریافت ویزای موقت بیشتری بهره مند هستید.

ما می توانیم در تسریع روند پرونده های مرتبط با  ویزای توریستی ( موقت ) به شما کمک نماییم!

رویایی ما با هزاران پرونده موفق در زمینه های ، حاکی از داشتن تجربه کافی جهت ارایه مدارک موردنیاز و تکمیل فرم های درخواستی می باشد.

به هیچ وجه نگران فیش های پرداختی ما نباشید، چرا که هدف ما کمک به مشتریان علاقه مند به مهاجرت به کشور کانادا می باشد. از همین رو با ارایه ی روش های پرداختی مختلف این مشکل را مشتریان به حداقل رسانده ایم.                                          

اگر هنوز از چگونگی کامل بودن مدارک خود مطمین نیستید حتما قبل از ارسال به اداره مهاجرت به ما مراجعه نمایید تا در نهایت از بهترین نتیجه ممکن برخوردار شوید.

                                                          

ارزیابی شرایط شما

با ما تماس بگیرید

دفتر تورنتو: 4169150050

شماره تهران:  85314277

The content on this web site is provided for general information purposes only and does not constitute legal or other professional advice or an opinion of any kind. Users of this web site are advised to seek specific legal advice by our office (or their own legal counsel) regarding any specific legal issues.