برنامه ی جامع استانی استان مانیتوبا

Manitoba Provincial Nominee Program

کشور کانادا به دلیل داشتن مهاجرانی با فرهنگ های مختلف، یکی از بزرگترین کشورهای مهاجرپذیر دنیا محسوب می شود. سالانه هزاران نفر از کشورهای گوناگون با فرهنگ ها و آداب و رسوم متفاوت به منظور بهره مندی از استانداردهای بالای زندگی و موقعیت های بی نظیر کاری به قصد ساختن زندگی جدیدی به این کشور مهاجرت می نمایند.

“مانیتوبا یک مکان بسیار زیبا برای زندگی”

خبر خوب برای متقاضیان این استان ایسنت که استان مانیتوبای کشور کانادا به منظور تسریع در فرآیند پذیرش متقاضیان از سرتاسر کشورهای جهان، زمان و مراحل پذیرش اقامت متقاضیان را آسانتر نموده است.

و اما چه ضوابطی در برنامه مهاجرتی استان مانیتوبا (MPNP) در نظرگرفته می شود؟

در واقع می توان گفت به دلیل حجم بالای درخواست ها از سوی متقاضیان سراسر دنیا، MPNP به یک برنامه ی مهاجرتی رقابتی تبدیل شده است.

از همین رو، متقاضیان بایستی نهایت دقت و ریزبینی لازم را در هنگام جمع آوری مدارک کمکی پرونده به خرج دهند تا هیچ شک و شبهه ای برای افسر سازمان مهاجرت باقی نگذارند.

حال به بررسی انواع مختلف پرونده های مهاجرتی از طریق برنامه ی استانی مانیتوبا می پردازیم.

” برنامه ی جامع استانی استان مانیتوبا از طریق دانشجویان بین المللی ( عادی) “

در این گونه موارد چنانچه متقاضی دارای مدارک تحصیلی دانشگاهی از سوی سازمان های آموزشی مانیتوبا باشد، از شانس پذیرش بالاتری نسبت به سایرین برخوردار خواهد بود. با این حال متقاضی باید واجد شرایط ذکر شده ی زیر نیز باشد:

  • همانطور که اشاره گردید فرد می بایست دارای مدرک دانشگاهی معتبر از یکی از موسسات آموزشی این استان باشد و مدت زمان تحصیل او کمتر از یکسال نبوده باشد.
  • متقاضی بایستی دارای سابقه ی کاری حداقل 6 ماه به همراه مجوز کار معتبر در این استان باشد.
  • و یا اینکه متقاضی می بایست دارای پیشنهاد کاری تمام وقت و دایمی از سوی کارفرمای استان مانیتوبا باشد.

در این مورد ممکن است از کارفرما مدارکی جهت شایستگی و انتخاب متفاضی نیز درخواست گردد.

” برنامه ی جامع استانی استان مانیتوبا از طریق دانشجویان بین المللی ( دارای ماهیت استراتژیک) ”

تحت این برنامه، سازمان مهاجرتی استان مانیتوبا، اعلام آمادگی جهت جذب نیروی کار می نماید. از همین رو، متفاضیانی که حداقل مدت 2 سال از مدت زمان تحصیلات دانشگاهی خود را پشت سرگذاشته باشند و دارای اجازه ی کار نیز باشند واجد شرایط این برنامه ی استانی محسوب می شوند.

لازم به ذکر در این بخش از برنامه ی استانی ، نیازی به داشتن پیشنهاد کاری از سوی کارفرمای این استان نمی باشد.

” برنامه ی جامع استانی استان مانیتوبا از طریق کارفرما”

در این برنامه نیز، در صورتیکه فرد متقاضی دارای سابقه ی کاری تمام وقت حداقل 6 ماه به همراه مجوز کاری  باشد، واجد شرایط دریافت اقامت دایمی کشور کانادا تحت این برنامه ی استانی قرارخواهد گرفت.

همچنین مدارکی مبنی بر دلایل انتخاب وی از سوی کارفرمای مانیتوبا و میزان حقوق پیشنهادی، به منظور بررسی پرونده مورد نیاز خواهد بود.

” برنامه ی جامع استانی استان مانیتوبا از طریق برنامه ی حمایتی خانواده”

درواقع این برنامه برای آن دسته از متقاضیانی درنظرگرفته شده است که واجد شرایط هیچ کدام از 2 برنامه فوق الذکر نمی باشند. طی این برنامه داشتن بستگان نزدیک که دارای اقامت دایمی این استان نیز هستند، ضروری می باشد.

آیا همچنان در ارتباط با برنامه ی مهاجرتی استان مانیتوبا دارای سردرگمی هستید؟

وجود راه های مختلف تحت پوشش این برنامه ی استانی، بی شک سوالات متعددی را برای متقاضیان پدید می آورد. پس همین امروز با دفتر وکلای مسلط و به روز ما تماس بگیرید تا از مشاوره های آنها بهره مند شوید.

ما می توانیم در تسریع روند پرونده های مهاجرتی MPNP به شما کمک نماییم!

رویایی ما با هزاران پرونده موفق در این زمینه ، حاکی از داشتن تجربه کافی جهت ارایه مدارک موردنیاز و تکمیل فرم های درخواستی می باشد.

به هیچ وجه نگران فیش های پرداختی ما نباشید، چرا که هدف ما کمک به مشتریان علاقه مند به مهاجرت به کشور کانادا می باشد. از همین رو با ارایه ی روش های پرداختی مختلف این مشکل را مشتریان به حداقل رسانده ایم.

همچنین می توانید با خرید کیت های مفید Do it Yourself Immigration Kit

به گونه ی دیگری از مشاوره های ما بهره مند شوید.

اگر هنوز از چگونگی کامل بودن مدارک خود مطمین نیستید حتما قبل از ارسال به اداره مهاجرت به ما مراجعه نمایید تا در نهایت از بهترین نتیجه ممکن برخوردار شوید.

ارزیابی شرایط شما

با ما تماس بگیرید

دفتر تورنتو: 4169150050

شماره تهران:  85314277

The content on this web site is provided for general information purposes only and does not constitute legal or other professional advice or an opinion of any kind. Users of this web site are advised to seek specific legal advice by our office (or their own legal counsel) regarding any specific legal issues.