تمدید کارت اقامت موقت

Permanent Resident

درحالت کلی می توان گفت تحت 2 شرایط  تمدید کارت پی آر برای مهاجرین امکان پذیر خواهد بود:

  1. به دلیل مسایل شغلی در کشور مبدا
  2. موارد غیرقابل پیش بینی اورژانسی خانوادگی

مطمینا دلایل قابل قبول دیگری نیز برای ترک کشور کانادا و تمدید کارت اقامت موقت وجود خواهد داشت، اما 2 دلیل فوق از اصلی ترین و مهم ترین دلایل قابل قبول می باشند.

در چنین شرایطی، فرد درخواست تمدید خود را به سازمان H&C(Humanitarian and Compassionate) ارایه می نماید تا مورد بررسی قرار گیرد.

در واقع متفاضی می بایست با ارایه دلایل و شواهد، افسر این سازمان را جهت اجبار در ترک کشور کانادا قانع نماید.

“ارایه ی درخواست تمدید کارت اقامت موقت به سازمان H&C (دلایل شغلی) “

در چنین شرایطی وکلای ما با جمع آوری دلایلی مبنی بر تلاش های فراوان متقاضی و ناموفقیت در پیداکردن کار در این کشور، و یا داشتن پیشنهاد کاری از کشور دیگر، اقدام به جلب رضایت و قانع نمودن افسر اداره مهاجرت خواهند نمود.

به بیان دیگر، هدف وکلای ما نشان دادن تعلق خاطر و وابستگی به دلیل داشتن اقامت موقت متفقاضی در کشور کانادا می باشد.

بدیهی است هرچقدر دلایل نشان دهنده ی وابستگی فرد به کشور کانادا بیشتر باشد از شانس موفقیت بیشتری برای تمدید پی آر کارت خود برخوردار خواهد شد.

“ارایه ی درخواست تمدید کارت اقامت موقت به سازمان H&C (موارد غیرقابل پیش بینی اورژانسی خانوادگی ) “

در  ارتباط با مسایل خانوادگی ، همانطور که از عنوان آن نیز مشخص است، فرد به دلیل نیاز فوری مانند بیماری یکی از بستگان و نگه داری و پرستاری از آنها مجبور به ترک کشور کانادا گردیده است و در نتیجه نتوانسته مدت زمان معین اقامت در این کشور را داشته باشد و پی آر کارت وی باطل گریده است.

حال سوالی که ممکن است پیش بیاید ایسنت که آیا فرد برای ورود به کشور کانادا نیاز به کارت پی آر دارد؟

پاسخ اینست که اگر شخص توسط وسیله نقلیه شخصی که عموما از امریکا نیز صورت می پذیرد سفر کند، نیازی به ارایه ی پی آر کارت ندارد. در صورتیکه فرد پرواز هوایی داشته باشد ممکن است  افسر فرودگاه از وی سوالاتی در خصوص تاریخچه ی اقامتی وی نماید.

بدیهی است چنانچه از فرد تقاضای پی آر کارت شود و بهمراه داشته باشد شک و شبه افسر برطرف شده چرا که دارای اقامت موقتی می باشد.

” از دست دادن اقامت موقت کشور کانادا”

متقاضیان در این مورد مدنظر داشته باشند که منقضی شدن کارت پی آر الزاما به معنی از دست دادن اقامت موقت نمی باشد. در واقع این عنوان، به تصمیم نهایی افسر سازمان مهاجرت بستگی دارد.

همچنین، متفاضیانی که مدت زمان بسیار طولانی از کشور کانادا دور بوده اند هنگام ورود، می بایست پاسخ های قانع کننده ای را به افسر ارایه دهند تا با تمدید پی آر کارت و اقامت آنها موافقت شود.

گروه وکلای با تجربه ی ما با داشتن صدها پرونده ی موفق مشابه در این زمینه، متقاضیان را با سوالات متداول هنگام ورود به کشور کانادا و آماده داشتن پاسخ های قانع کننده راهنمایی می نمایند. همچنین، متخصصین مهاجرتی ما با فراهم نمودن پکیج شامل دلایل و مدارک لازم مبنی براجبار ترک این کشور، متقاضیان را در حفظ اقامت موقت کشور کانادا و راضی نمودن افسر سازمان مهاجرت یاری می رسانند.

از سوی دیگر قانون 730 ، که ناظر بر مدت زمان خروج از کشور کانادا می باشد، دارای انعطاف پذیری و استثناتی نیز هست و چنانچه بتوان دلایل بشردوستانه را در این مورد لحاظ نمود، کمک به سزایی به روند پرونده خواهد شد.

ما می توانیم در تسریع روند پرونده های مرتبط با تمدید کارت پی آربه شما کمک نماییم!

رویایی ما با هزاران پرونده موفق در این زمینه ، حاکی از داشتن تجربه کافی جهت ارایه مدارک موردنیاز و تکمیل فرم های درخواستی می باشد.

به هیچ وجه نگران فیش های پرداختی ما نباشید، چرا که هدف ما کمک به مشتریان علاقه مند به مهاجرت به کشور کانادا می باشد. از همین رو با ارایه ی روش های پرداختی مختلف این مشکل را مشتریان به حداقل رسانده ایم.

همچنین می توانید با خرید کیت های مفید Do it Yourself Immigration Kit

به گونه ی دیگری از مشاوره های ما بهره مند شوید.

اگر هنوز از چگونگی کامل بودن مدارک خود مطمین نیستید حتما قبل از ارسال به اداره مهاجرت به ما مراجعه نمایید تا در نهایت از بهترین نتیجه ممکن برخوردار شوید.

ارزیابی شرایط شما

با ما تماس بگیرید

دفتر تورنتو: 4169150050

شماره تهران:  85314277

The content on this web site is provided for general information purposes only and does not constitute legal or other professional advice or an opinion of any kind. Users of this web site are advised to seek specific legal advice by our office (or their own legal counsel) regarding any specific legal issues.