برنامه فدرال نیروهای متخصص

Federal Skilled Trades Program

ورود به این برنامه که در واقع از طریق برنامه ی ورود سریع می باشد، برای متقاضیان دریافت اقامت دایمی کشور کانادا بر اساس نیازمندی های مدنظر Skilled Trade انجام می پذیرد.

بدین منظور متقاضی می بایست از طریق برنامه ی ورود سریع و Federal Skilled Trade Worker و با توجه به دارا بودن  مدارک موردنیاز، تجربه ی skill worker ، میزان تحصیلات و سطح زبان اقدام نماید.

نیازمندی های واجد شرایط بودن

شخص متقاضی می بایست واجد شرایط زیر باشد:

  • برنامه ریزی جهت زندگی در خارج از ایالت کبک
  • دارا بودن تسط بر زبان انگلیسی یا فرانسه بر اساس تعاریف مدنظر سازمان مهاجرت کانادا، در تمامی زمینه های نوشتن، خواندن، مکالمه و شنیداری
  • داشتن حداقل 2 سال سابقه ی کار تمام وقت ( یا معادل آن به صورت نیمه وقت)، در مدت زمان 5 سال قبل از تاریخ تشکیل پرونده ی مهاجرت.
  • هماهنگی و دارا بودن نیازمندی های مورد نظر سازمان National Occupational Classification (NOC) برای شغل مورد نظر، جز در مواردی که نیاز به دریافت گواهی نامه باشد.
  • داشتن حداقل 1 سال سابقه ی کاری در زمینه ی شغل مورد نظر و یا دریافت گواهی نامه معتبر از سوی دولت کانادا.

لازم به ذکر است کار تمام وقت به معنی داشتن سابقه ی کاری حداقل 30 ساعت در هفته برای مدت زمان 2 سال و همچنین در بازه ی زمانی حداقل 5 سال قبل از تشکیل پرونده ی مهاجرتی متقاضی تعریف می گردد.

همچنین متقاضی تنها مجاز به داشتن تعداد حداکثر 2 کارفرمای مختلف، برای مدت 1 سال کار تمام وقت می باشد.

تجربه ی کاری skilled work

مشاغل skilled trades بنا به تعریف سازمان NOC تحت عناوین زیر دسته بندی می شوند:

  • Major Group 72 : شامل مشاغل صنعتی، ساخت و ساز و الکتریکی
  • Major Group 73 : شامل مشاغل مرتبط با نگهداری و عملکرد تجهیزات
  • Major Group 82 : شامل مشاغل کشاورزی، تکنیکی و منابع طبیعی
  • Major Group 92 : شامل مشاغل مرتبط با صنایع همگانی ( برق،تلفن)، تولیدی و فرآوری
  • Minor Group 632 : شامل مشاغل مرتبط با سرآشپز و آشپزی
  • Minor Group 633 : شامل مشاغل مرتبط با قصابی و خبازی می باشد.

متقاضی برای هر کدام از گروه های تعریف شده ی فوق می بایست واجد شرایط نیازمندیهای تعریف شده ورژن 2011 سازمان NOC باشد.همچنین متقاضیانی که دارای تاییدیه ی  ورژن 2006 LIMA از سوی سازمان کار و امور اجتماعی کانادا می باشند تنها در صورتی از سوی اداره ی مهاجرت کانادا مورد پذیرش قرارخواهند گرفت که با ورژن 2011 سازمان NOC تطابق داشته باشد.

میزان تحصیلات

اگرچه تعریف مشخصی جهت میزان تحصیلات وجود ندارد ولی داشتن مدارک زیر موجب بالارفتن امتیازهای پرونده ی  متقاضی می شود:

  • مدرک دانشگاهی ( کارشناسی و ارشد و …) کانادایی
  • دریافت گزارش Educational Credential Assessment (ECA) و تایید شده از سوی سازمان CIC
  • مدرک دیپلم کانادایی

 

تسلط بر زبان

متقاضیان می بایست دارای حداقل نمره ی 5 از سوی سازمان Canadian Language Benchmark بوده و یا اقدام به پشت سرگذاشتن آزمون های زبان سازمان CIC نمایند.

درآخر نیز وکلای ما با داشتن سابقه ی درخشان و تسلط کافی در پرونده های      Federal Skilled Trades می توانند شما را در حصول پذیرش پرونده های اقامتیان یاری نمایند.

ما می توانیم در تسریع روند پرونده های مهاجرتی  Federal Skilled Trades به شما کمک نماییم!

رویایی ما با هزاران پرونده موفق در این زمینه ، حاکی از داشتن تجربه کافی جهت ارایه مدارک موردنیاز و تکمیل فرم های درخواستی می باشد.

به هیچ وجه نگران فیش های پرداختی ما نباشید، چرا که هدف ما کمک به مشتریان علاقه مند به مهاجرت به کشور کانادا می باشد. از همین رو با ارایه ی روش های پرداختی مختلف این مشکل را مشتریان به حداقل رسانده ایم.

همچنین می توانید با خرید کیت های مفید Do it Yourself Immigration Kit

به گونه ی دیگری از مشاوره های ما بهره مند شوید.

اگر هنوز از چگونگی کامل بودن مدارک خود مطمین نیستید حتما قبل از ارسال به اداره مهاجرت به ما مراجعه نمایید تا در نهایت از بهترین نتیجه ممکن برخوردار

ارزیابی شرایط شما

با ما تماس بگیرید

دفتر تورنتو: 4169150050

شماره تهران:  85314277

The content on this web site is provided for general information purposes only and does not constitute legal or other professional advice or an opinion of any kind. Users of this web site are advised to seek specific legal advice by our office (or their own legal counsel) regarding any specific legal issues.